Veckoslut, typ?

Gokväll/natt! Läget?
Jag har spenderat min kväll med Linnea. Har bara haft det mysigt! Skrattat, ätit, kollat film, vandrat till butiken och allt möjligt kul.
Imorgon söker pappa mig redan ganska tidigt. Sen blir det lite självständighetsdags firande!
På lördagen är det lite fest som gäller! Kulkul.
Måst också säga att jag är oerhört stolt över mina egna syster, som idag blivit klar från skolan!
Nu blir det lite prat och skratt förrän vi båda somnar… Haha

20131205-233506.jpg

20131205-233513.jpg

Kommentera

