Apple bottom jeans

Vad brukar ni göra då ni är ensamma hemma? Jag brukar oftast sitta och lyssna på musik, träna eller något annat lite normal aktigt… Men idag, hahah, jag hoppade och dansade som bara vad! Om någon skulle ha sätt mig, så skule jag ha sjunkit så långt under marken och aldrig mera kommit fram! Seriöst! Haha
Roligt som fan har jag haft, lyssnade på en massa gamla sånger. Allt som vi lyssnade på förr, på sjuan typ. Men de bästa är de över gamla sångerna, som ”low”! Haha, all time favorite liksom.
Var alltså inte på träningarna, eftersom skjutsarna sket sig… Nå imorgon ska jag träna!
Lite underligt inlägg, huh? Känns som om inga ord är rätt skrivna eller i rätt ordning?… Haha…
Imorgon körprov genast på morgonen… Shiiat! Så nu skall jag ta en snabb dusch och sedan är det sovdags.
pusshej

20131127-220152.jpg

Kommentera

