I know I am the one you want to forget

Gokväll fina ni! Idag fyller min HÄRLIGA syster år! Älskar henne så mycket. Så letade just efter en bild på henne och mig… Visste vilken bild jag letade efter, den bilden är tagen ganska så länge sen. Typ ett helt år sen? Låter som en kort stund, men känns som en evighet.

Skrev då också då på en annan blogg, som nu förtiden inte är publicerad. Alltså bara jag kan läsa på den. Helt kul, tycker jag. Har som plan att någon kväll sätta ner mig och läsa alla mina gamla inlägg. Kommer typ och skratta ihjäl mig, eller något liknande, haha!

Så mycket har ändrats på ett år. Jag har ändrats, kompisarna har ändrats, eller har vi bara vuxit upp en aning? Sådär utseende messigt, så hohhoh. Tänkte inte känna igen mig själv. Hhaha.

På något sätt längtar jag till den ”gamla” tiden. Vet inte varför… Jobbigt, haha. Känner mig som en 20 åring när jag sitter och skriver om att ”hur mycket jag ändrats” och blablabla. Hahah!

20131126-213602.jpg

”Då” bilden, haha. Minns den dagen så bra! Fotade ”dagens outfit” bildeer framför Satus hem, just innan jag skulle till byn och samla pengar med min konffis-grupp!
”Nu” bilden är ju tagen på lördagen… Haha

Kommentera

