Hey brother

Kom hem för två sekunder sen. För att vara ärlig, så säger jag att min dag har varit totalt stressig och störande. Haha. Har bara dragit mig runt omkring i skolan… Från timme till timme. Hoppas på en bättre dag imorgon!

Vet inte helt vad jag skall skriva om? Förslag? Slår helt tomt i huvudet. Haha. Tränings inlägget är på väg! Lovar!

Hohhoh, nu skall jag börja städa rummet, med ett hopp om att jag skulle hitta mitt kors… Konstigt hur ett så litet smycke, kan betyda så mycket! I samma kedja hänger också ett smycke från Guldviva. Fick det också till konfirmationspresent… Hoppas att de hittas!

20131125-160435.jpg

Eftersom det är helt mörkt ute, redanu nu, så bjuder jag på en coool spegelbild. Hahah

 

Kommentera

