Igen

Igen hamnar jag bjuda bara på ett kort lame inlägg…
Min dag har inte varit den bästa, så tänkte inte på att blogga. Vet inte heller hurdan text det skulle ha blivit…Haha
Tränings inlägget publiceras under veckoslutet! Dessutom kom jag just hem från tuffaste träningarna på länge! Älskar boxning! Känslan jag har nu är underbar. Bara ligger i soffan och helt enkelt bara är med lite värk över allt.
Eftersom min dag sket sig totalt, så bjuder jag inte på några outfit bilder heller… Jag nämligen försov mig med ca 30min så min outfit var lite… Speciell… Orkade inte heller börja härja med kameran och allt detdär.
Dock finns det ju också bra saker med skitdagar, som denna, de ger nämligen en stor motivation till att träna! I alla fall i boxningen! Fick slå ut alla mina känslor liksom…
Nu skall jag ta en lång och skön dusch. Sen lite TV med kvarg (om pappa snällt vill laga det åt mig, haha).
Vi hörs imorgon! puss

20131121-211610.jpg

Kommentera

