Hjälp mig

Gomorron
Kan inte säga att jag har humöret på topp just nu… Förkylningen blir bara värre och värre! Förra natten var rena helvetet! Febret steg enda upp till 39,5 grader. Har vanligt jätte låg kroppstemperatur, så redan 37,7(typ) är högt för mig, riktigt högt liksom! Dessutom blir jag så sjukt svag då jag är sjuk. Behöver bara lite stegring och så börjar de snurra i huvudet och har lust att bara somna… Men värsta är att jag har svårt att sova då jag är sjuk. Not cool.
Så mitt veckoslut kommer att gå ut på att försöka bli frisk. Hoppas verkligen att ni har det bättre!
Lägger bild på mitt morgonmål idag, mummsss liksom! Fick dock i mig bara hälften av kvargen och thaaat’s it.
Vi hörs! Ria

20131116-111557.jpg

Kommentera

