Hockey

HejHej!
Kom hem för typ en halv timme sen. Dagen blev alltså ganska lång. På morgonen frågade Nette med mig till en Jokerit-Blues match. Hockey alltså. Tackade ja för inbjudan, såklart liksom! Så skippade träningarna (känner mig ofräsch nu) och for iväg och kolla lite sport istället.
Nettes bror, Nico, spelar ju i Blues! Så coolt, tycker jag. Slapp ennu till ”Aitio”, vilket gjorde hela grejjen ännu häftigare!
Lägger imorgon fler bilder från matchen… Nu skall jag börja sova! Är så jävlars trött!
Gonatt! pusskram Ria
ps. förstår inte varför jag och Nette inte egentligen har förr varit kompisar… En underbar tjej liksom!

20131112-230100.jpg

Kommentera

