Kul13

Kväll igen, känns ju som om jag just hade vaknat. Dagen här hemma har gått så snabbt, underligt… haha.

Märkte just, att jag egentligen inte har visat bilder från Kulturkarnevalen. Så tänkte lite bildbomba er nu. Hoppas att inte Nette och Sonja typ hatar mig efter detta inlägg… Några av bilderna är lite som inte så snygga… Hahah!20131111-210229.jpg

1. Kom klockan 14 till skolan på torsdagen, hade haft min sista dag på min andra PRAO-plats.
2. Glada tjejer i bussen på väg mot Lovisa
3. Gusse startar KK2013 4. På fredagen började vi med våra labb
4. På fredagen började våra labb
20131111-210236.jpg

1. Pink Floyd
2. Vi filmade på våran video! Haha
3. Dj labbet höll på och började med sina grejjer. Senare blev där ju mycket roligare än vad bilden visar!
4. Vendla och Alva, som sov i vårt rum

20131111-210245.jpg

1. Blogglabbet
2. Sexsnack. Didde fick lära sig hur man använder kondom… haha
3. Fresh out of the shower liksom 😀
4. Nette och jag ute någon dag.

20131111-210253.jpg

1. Jag och en oerhört härlig tjejjjj
2. Samma tjej med mig. Nu satt vi redan i bussen på väg hem mot Kyrkslätt. Vi var glada, eftersom vi hade varit till R-kiosken och köpt hela 20 lollipops…
3. Det här var bara så roligt då… haha
4. ❤

Det blev en hel del snygga bilder på mig och Nette ju, haha! En lyckad helg har jag endå bakom mig!

Kramar Ria

ps. Om du vill se våran viedo som finns den HÄR och HÄR! Kom ihåg att vi inte verkligen heller är seriösa! Haha

Kommentera

