Nights

Gokväll alla fina!
Mår ni fint? Jag mår i alla fall riktigt fint, är dock lite trött… Kulturkarnevalens kvällar blev en aning långa, typ? Haha. Satt två nätter och talade om allt möjligt med Nette och Emil, vilket var faktiskt jätte trevligt!
Kvällen har gått ut på en massa musik, mat, quality time med pappsen och var en sväng hos mammsen också.
Imorgon är det första skoldagen på två veckor… Sjukt ju! Vill inte tillbaka… Två veckor PRAO var så kul! Hade väldigt lyckade PRAO-platser, så skulle kuna berätta mer om dem i egna inlägg nu på kommande veckan..?
Skulle ju presentera mig själv idag, sådär ordentligt, men det blev inget. Gör det imorgon, jag lovar!
Myyyser med ena hunden i min säng och skall strax börja sova. Först lite Titanic, som råkar komma på TV just nu. Märkte just att ni inte ens vet hur jag ser ut? Men oj… Imorgon visar jag ansiktet på flickan bakom skärmen, hah.
Gonatt&sovgott ni härliga! kram Ria

20131110-224728.jpg

Kommentera

