KULTURKARNEVAL

Hej där! Här skriver en finlandssvensk tjej på 15 år från huvudstadsregionen. Min vardag går ut på träning, musik, att chilla med kompisar och fotografering! Det här är inte min första blogg, men det var en tid sen jag bloggade senast.

En snabb presentation om mig, berättar mera imorgon då jag kommer hem. Just nu befinner jag mig i Lovisa Kulturkarnevalen 2013! Är med i blogglabbet och vi gör inget speciellt, bloggar liksom. Men helt sjukt roligt är det ju! Trött blir man ju såklart, eftersom vi sitter framför datorer hela dagarna. Vår labbledare är bloggerskan Linn Jung, härlig person!

Som sagt så bloggar jag mer då jag kommer hem. Skall också laga på min design lite och så vidare. Slänger troligen in några mobilinlägg ännu under mina dagar här i Lovisa!

20131109-094036.jpg

Pink Floyd, som uppträdde för oss igår.

Vi hörs! -Ria

10 thoughts on “KULTURKARNEVAL

  1. Linn skriver:

    Jag tror också vi ska ta lite utepauser i dag! Kanske en gruppbild ute efter maten?

    Ser också superbra ut här på din nya blogg! Är så stolt över er. Ni är så duktiga alla!

Kommentera

